به نظر تفریح پیرمردهاس ولی من واقعا دوس دارم
الان حاضرم برای سکه ی یک شیلینگی هر کاری بکنم
میخوام خوو
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
میخوام یکی از اینا بگیرم جهت دیدن فیلم و سریال
چرا همه چیز اینقدر تاریکه
ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
همین دیگه
تازگیا وسواس فکری گرفتم
ساعتو میذارم رو تایمر بعد زمان کارهایی ک میکنمو میگیرم مثلا۴ ساعت باید پایان نامه کار کنم یک ساعت زبان یک ساعت بازی دو ساعت کارهای هنریم
و و همه رو هم مینویسم یکم عقبو حلو بشه حالم بد میشه
مثلا امروز پریود شدم سر درد و دلدرد دارم فقط ۳ سالت رو تزم کار کردم و الان روحم از استرس کارهای مونده گرفته
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
ی مطلب دارم تحت عنوان خوشی های زندگی
ی سوال میپرسم عمرا کسی بتونه جواب بده
خوشی های لندن چیه؟
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
ی مشکلی ک من با بک گراند دارم اینه ک نمیتونم عوضشون کنم
بک گراند لپتاپمو عوض کردم و بعد اینقدر رو اعصابم رفت ک ۵ دقیقه تحملش نکردم
برای بک گراند ساعتم یک ساعت وقت گذاشتم و الان از اون موقع تا الان عوضش نکردم یعنی نمیتونم عوضش کنم
با همه این اوصاف اسکین وبلاگم دیگه بالا نمیومد...خودتون بفهمین ک با عوض کردنش چه ها بر من میگذره
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
سوال های من بعد از دیدن این سریال
۱.این ادما کجا رفتن
۲.این گروه سفید پوش فلسفه شون چیه
۳.وین چی میگه این وسط
۴.بابای کوین با کیا حرف میزد
۵. خود کوین چ مرگش بود
۶. تام چرا ول کرده بود رفته بود پیش وین
۷.لوری چرا این جوری بود
جالبه ک فصل یکش خیچ زحمتی برای پاسخگویی ب سوالات نمیداد منم هیچ زحمتی برای دانلود فصل دو نمیکشم
پ.ن
همچنان اسکین رو مخیه
اس ام اس دلتنگی دیگه چ کوفتیه یاد ۱۰ سال پیش میوفتم
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
ی چیزهایی در باب نفرتم از تتلو میخواسم بنویسم ک الان خوابم گرفت اگه یادم موند فردا
پ.ن
من پدل کلاس حضوری ب ی اموزشگاهی دادم و الان میخوان انلاینش کنن خب عایا من حق اعتراض دارم یا اینا میزنن کتلتم میکنن؟
پ ن ۲ اخرش نتونستم اس ام اس دلتنگی رو تحمل کنم
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46
ب قحطی در فیلم سریال کتاب رمان درس و چیزهای جالب رسیدم
دوستانی ک زبانشون عالیه منت میذارن اگه جواب سوال منو بدن
من لیسنینگم عالیه از بس فیلم دیدم مشکلم با ناتوانی در ب کار بردم گرامر در اسپیکینگه یعنی من گرامر عالی بلدم اما فقط برای روی برگه ...موقع استفاده در صحبت در حد ای ام بلک بورد میشم
پلیز هلپ می چی کار کنم ک بهتر بشه؟دسترسی ب شخص با زبان عالی هم ندارم ک هر روز صحبت کنیم
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 21:46